Redd's promuje swoje nowe 'zgrabne' puszki
Kampania 'Redd's. Zgrabne 330 ml' wspiera wprowadzenie nowej,smukłej puszki Redd's stworzonej specjalnie z myślą o kobietach.
"Zgrabna Redd's to pierwsza puszka typu "sleek can" (ang."sleek" - elegancki) na polskim rynku piwa. Adresatami kampanii sąmłode i nowoczesne kobiety, które śledzą trendy i nowości rynkoweoraz chętnie kupują nowe produkty. Półlitrowa puszka nie zawszeodpowiada aktywnym osobom - bywa za duża i za ciężka. Redd'sstworzył propozycję dla "zabieganych" kobiet, które w poszukiwaniumałych przyjemności w wolnej chwili sięgają po swoje ulubioneowocowe piwo" - powiedział Tomasz Kanton, Brand PR manager wKompanii Piwowarskiej.
Premierę nowego opakowania wspiera kampania reklamowa w postacidziałań ATL prowadzonych w prasie, TV i internecie oraz materiałyPOS w punktach sprzedaży.
Kampanię dla sleek can marki Redd's przygotowała agencjareklamowa Publicis, za produkcję materiałów POS odpowiada agencjaMomentum. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Za działania PR odpowiada agencja Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: Redd's promuje swoje nowe 'zgrabne' puszki