Radiostacja reaktywacja
Ruszyła największa w historii kampania reklamowa Radiostacji
W listopadzie rusza właśnie największą w historii kampanię reklamową Radiostacji. Obejmie ona telewizję, kino, prasę, pisma branżowe, młodzieżowe i BTL. Celem tej kampanii jest zwiększenie świadomości marki i wypromowanie nowego logo. Nowa kampania promuje optymalnie przygotowany dla młodych słuchaczy program Radiostacji.
"Radiostacja była na offie, teraz po tuningu produktu i wizerunku chcemy bardzo mocno zaistnieć w świadomości młodych ludzi, dlatego jest to największa kampania reklamowa Radiostacji w jej historii" - mówi Sławomir Assendi, dyrektor zarządzający.
" Układ dzienny i tygodniowy, treści oraz język zostały przygotowane tak, by stały się odbiciem organizacji, stylu życia i języka, którym na co dzień posługują się młodzi ludzie" - dodaje Assendi.
Poranna "Aktywacja" Łukasza Szmela, a w niej Extrema Mateusza Kubiaka, ale też i Informacje Kulturalne Michała Libery. Potem Tonacja Agnieszki Sielanczyk i Davida Podhajskiego i wreszcie "Kulminacja" Bartka Czarkowskiego. Wieczory to "Konfrontacja" Tomka Kina - czyli program poruszający problemy młodych ludzi.
W piątki "Mobilizacja" oraz "Imprezowa Informacja" Magdy Bauer, a potem - również w soboty - "Wibracja" w nowych rytmach - pasma muzyki klubowej.
Weekendowy poranek to sobotnia "Orientacja", która pozwoli ogarnąć się w czasie i przestrzeni oraz niedzielna "Inspiracja" ładunek nowych nowych trendów w kulturze i muzyce Michala Libery.
"Regeneracja" zregeneruje nadwątlone zabawą siły. A niedzielny wieczór to "Lewitacja" z Kasią Novicką, czyli oddech przed nowym tygodniem
Radiostacjama przynosić informacje imprezowe, najnowsze doniesienia ze świata filmu, konkursy, interakcja ze słuchaczami, ale przede wszystkim Nowe Rytmy : Dance, Soul i Hip-Hop.
Dołącz do dyskusji: Radiostacja reaktywacja