Radio Szczecin spiera się z RMF FM o hasło „W domu, w pracy, w samochodzie”
Radio Szczecin uważa, że RMF FM skopiowało hasło antenowe „W domu, w pracy, w samochodzie”, które szczecińska rozgłośnia zaczęła używać w zeszłym roku. - RMF FM wykorzystuje to hasło od 2007 roku - ripostuje krakowska stacja.
Tomasz Chaciński, redaktor naczelny Radia Szczecin, informuje Wirtualnemedia.pl, że hasło „W domu, w pracy, w samochodzie” zostało wymyślone przez szefa marketingu i promocji stacji Piotra Sikorę. Rozgłośnia zaczęła go używać we wrześniu 2014 roku.
Takim samym hasłem przy jinglach posługuje się też stacja RMF FM, co przedstawiciele Radia Szczecin zauważyli w minioną środę. - Wywołało to nasze zdziwienie, tym bardziej, że hasło jest obecne bardzo często na antenie, ale także na materiałach promocyjnych jak kubki czy kalendarze - wyjaśnia nam Chaciński.
Szef Radia Szczecin zapowiada, że oficjalnie poprosi RMF FM, by wycofało z anteny hasło „W domu, w pracy, w samochodzie”. Już w czwartek przedstawiciele stacji mieli wysłać pismo do krakowskiej rozgłośni, ale na razie sprawą zajęli się ich prawnicy.
RMF FM odpiera zarzuty szczecińskiego nadawcy. - Szkoda, że panowie z Radia Szczecin kwieciście przypisujący sobie od środy autorstwo hasła „W domu, w pracy, w samochodzie” nie sprawdzili, że radio RMF FM używa je od sierpnia 2007 roku - kwituje sprawę Maciej Brzozowski, dyrektor PR Grupy Bauer, właściciela RMF FM. Krakowska rozgłośnia z tego hasła nie zamierza rezygnować.
Z danych Radio Track wynika, że w okresie od lutego br. do kwietnia br. Radio Szczecin miało 19,5 proc. udziału w rynku w Szczecinie a RMF FM - 10,4 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Radio Szczecin spiera się z RMF FM o hasło „W domu, w pracy, w samochodzie”
How lovely.