SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis tworzy jednostkę Kitchen do obsługi McCormick w regionie EMEA

Agencje należące do Publicis Groupe wygrały przetarg na obsługę mediową i reklamową producenta przypraw i musztard McCormick w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Do jego obsługi powołano dedykowaną jednostkę pod nazwą Publicis Kitchen.

Portfolio marek McCormick obejmuje Schwartz, Ducros, Vahiné, Kamis i Frank's RedHot, a także firmę B2B współpracującą z producentami żywności, operatorami gastronomicznymi i restauracjami.

Firma prowadziła dwa oddzielne przetargi: na obsługę mediową oraz na obsługę reklamową. Należąca do Publicis Gropue agencja Leo Burnett zajmie się obsługą kreatywną marketera, a Publicis Media będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów.

Obie agencje zdecydowały się na utworzenie specjalnej jednostki o nazwie „Publicis Kitchen”, która zatrudni specjalistów od kreacji, mediów, danych i technologii do obsługi tego konta. Pierwsze prace są spodziewane na początku 2020 r. Kluczowe rynki to Francja, Wielka Brytania, Polska, Włochy i Szwajcaria.

Wartość budżetu McCormick w Europie szacowana jest na 20 mln funtów. W Stanach Zjednoczonych - gdzie obsługą reklamową zajmuje się agencja Grey, a obsługą mediową UM (IPG) – firma wydała na reklamy swoich marek w 2017 roku ok. 29 mln dolarów.

W Polsce ubiegłoroczną kampanię promującą przyprawy Kamis przygotowała od strony kreacji agencja Opus B.
Z kolei ostatnią kampanię wybranych musztard marki Kamis realizowała agencja Kamikaze.

Dołącz do dyskusji: Publicis tworzy jednostkę Kitchen do obsługi McCormick w regionie EMEA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl