SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis Consultants wygrała przetarg na obsługę public relations PKP Intercity

Agencja Publicis Consultants (Grupa Publicis Lion) została wybrana przez PKP Intercity do obsługi w zakresie public relations. Będzie pracować dla przewoźnika przez dwa lata od momentu zawarcia umowy.

W listopadzie ub.r. PKP Intercity zaprosiło agencje do składania ofert na świadczenie usług public relations. Spółka nie podaje, ile i które agencje odpowiedziały na to zaproszenie.

Przewoźnik właśnie rozstrzygnął postępowanie, wybierając do współpracy agencję Publicis Consultants.

Będzie ona odpowiedzialna m.in. za opracowanie rocznej strategii komunikacji dla PKP Intercity, realizację krótko i długoterminowych działań public relations, działania media relations oraz kontakty z mediami. Zajmie się również szkoleniem członków zarządu spółki w zakresie wystąpień w mediach, a także audytem realizowanych działań media relations.

Obsługą PKP Intercity zajmie się działająca w strukturze Publicis Lion agencja Publicis Consultants. Dla przewoźnika będzie pracował trzyosobowy zespół konsultantów, którym pokieruje communication director Krzysztof Litwinek.

Umowa między PKP Intercity a Publicis Publicis Consultants ma zostać zawarta na dwa lata.

PKP Intercity jest aktualnie w trakcie wyboru domu mediowego oraz agencji reklamowej. W przetargu na obsługę mediową konkurują Arena Media, Zenith, Value Media i MullenLowe MediaHub. Z kolei o obsługę reklamową przewoźnika walczy pięć agencji, w tym m.in. pracująca wcześniej dla spółki agencja PZL.

Dołącz do dyskusji: Publicis Consultants wygrała przetarg na obsługę public relations PKP Intercity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl