'Psst! Just dla WARKI'
Psst! Charakterystyczny dźwięk otwierania butelki "kapslem o kapsel" oraz towarzyszący temu gest jest nową ikoną marki Warka.
Jest to jednocześnie motyw przewodni kampanii reklamowej przygotowanej przez Just.
Warka, to najlepsze piwo na spotkania z kumplami. Nowe spoty Warki osadzone są więc we współczesnych realiach "męskiego świata". Dźwięk i gest otwierania butelki piwa pojawia się w codziennych sytuacjach, w sposób naturalny towarzysząc męskim spotkaniom podczas oglądania transmisji z meczu, odpoczynku przy grillu czy na rybach. Spoty "Mecz", "Ryby" oraz "Grill" są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Dopełnieniem kampanii telewizyjnej będzie szereg akcji eventowych Warka Fest rozgrywających się przez całe lato, w całej Polsce - czytamy w komunikacie prasowym.
Media do kampanii zakupił dom mediowy Zenith Media. Just obsługuje budżet Warki od marca 2005 roku, po wygranym przetargu.
Dołącz do dyskusji: 'Psst! Just dla WARKI'