Promocja sprzedaży Agfa
Akcja związana jest, między innymi, z wprowadzeniem na
W marcu i kwietniu 2003 ContactPoint - call center obsługujące program promocyjny Agfa skierowany do Autoryzowanych Laboratoriów Fotograficznych Agfa, przeprowadziło trzyetapową akcję telemarketingową (outbound) skierowaną do 200 Laboratoriów na terenie całego kraju. Akcja związana jest, między innymi, z wprowadzeniem na rynek polski nowych produktów - filmów Agfa Vista i Agfa Ultra.
Pierwszy etap stanowił kontakt telefoniczny z informacją o nowych produktach oraz rozpoczynającej się promocji sprzedaży (typu push). Był to również tzw. wellcome call, mający na celu dostarczenie grupie docelowej sygnałów wsparcia informacyjnego i wykazanie zainteresowania firmy Agfa kondycją laboratoriów. W drugim etapie pojawiła się także oferta szkoleń produktowych, natomiast trzeci etap jest kolejnym przypomnieniem o trwającej promocji sprzedaży.
Zdaniem Klienta i usługodawcy wieloetapowe kampanie są jednym z najbardziej efektywnych przejawów telemarketingu. Profesjonalnie prowadzone pozwalają na budowanie relacji z grupą docelową.
Dołącz do dyskusji: Promocja sprzedaży Agfa