Projektauci reklamują Volvo XC60 (wideo)
Pod hasłem "Instynktownie najbezpieczniejsze" prowadzona jest kampania reklamowa Volvo XC60. W ramach akcji uruchomiono stronę internetową z zabawnymi filmikami o Projektautach - fikcyjnych naukowcach z tej firmy.
W ramach kampanii reklamowej samochodu Volvo XC60 pod adresem www.projektXC60.pl udostępniono serwis poświęcony sześciu Projektautom pracującym rzekomo w tej firmie. Zabawne filmiki przedstawiają talenty i cechy osobowości fikcyjnych naukowców odpowiedzialnych za poszczególne elementy i rozwiązania w modelu XC60, który "na poważnie" prezentują materiały video zamieszczone na stronie www.VolvoXC60.tv. - Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszych odbiorców, którzy doceniają nowoczesne i interaktywne narzędzia komunikacji - uzasadnia Mariusz Nycz, communication manager w Volvo Auto Polska.
Oprócz internetu kampania reklamowa pod hasłem "Instynktownie najbezpieczniejsze" prowadzona jest w prasie, outdoorze i salony dealerskich firmy.
Strategię działań zaplanowanych do końca lutego i kreację ATL przygotowała agencja U-Boot, marketing bezpośredni nadzoruje agencja Marketing House, działaniami w internecie zajmuje się agencja K2 Internet, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Projektauci reklamują Volvo XC60 (wideo)