Prognozy dla rynku reklam w wideo online wciąż optymistyczne
W latach 2008 - 2010 nakłady na reklamę w klipach wideo online zwiększą się na rynku amerykańskim z 619 milionów do 1,4 miliarda dolarów.
Taką prognozę przedstawiła firma LiveRail, według której obecnie wideo online wciąż stanowi tylko 2,4 procenta całkowitych wydatków na reklamę w sieci, a za dwa lata wskaźnik ten wyniesie 3,9 procenta - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Analitycy eMarkatera szacują z kolei, że w tym samym okresie wydatki na reklamę w wideo online w USA wzrosną z 505 milionów do 1,15 miliarda dolarów, a w latach 2008 - 2013 udział tego segmentu w ogólnych wydatkach na internetową reklamę zwiększy się z 2 do blisko 10 procent.
Większość prognoz dla omawianego rynku jest bardzo optymistyczna, co nie dziwi, biorąc pod uwagę fakt, że ponad połowa amerykańskich konsumentów ogląda obecnie klipy wideo online, a do 2012 roku będzie to robiło już prawie 90 procent internautów z USA.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Prognozy dla rynku reklam w wideo online wciąż optymistyczne