SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prasowym system lojalnościowy

Prasa Śląska rozwija swój program lojalnościowy

Nowa edycja Katalogu Nagród Klubu Prenumeratora trafi we wrześniu do większości czytelników prenumerujących "Dzienniku Zachodni" lub "Trybunę Śląską".
Prasa Śląska od marca kontynuuje swój program lojalnościowy kierowany do stałych czytelników prenumerujących gazetę w ramach kolportażu domowego, rozwijanego samodzielnie przez wydawcę.

- Po uruchomieniu Klubu Prenumeratora obserwujemy wydłużanie się łącznego okresu prenumeraty przypadającego na klienta. W efekcie - na skutek mniejszej ilości rezygnacji - szybciej wzrasta udział prenumeraty w naszej sprzedaży - stwierdza Grzegorz Widenka, Dyrektor Działu Sprzedaży Gazet Prasy Śląskiej.

Członkiem Klubu Prenumeratora może zostać każdy, kto przynajmniej przez trzy miesiące korzysta z prenumeraty jednego z dwóch dzienników Prasy Śląskiej. Członkostwo w Klubie Prenumeratora pozwala czytelnikowi gromadzić punkty, które następnie mogą zostać wymienione na wybrane prezenty znajdujące się w Katalogu Nagród. Czytelnik otrzymuje punkty w programie za wykupienie kolejnej prenumeraty, a także za przekonanie do zakupienia prenumeraty swojego sąsiada.

W szesnastostronicowym, wrześniowym wydaniu Katalogu Nagród, czytelnicy w zamian za zebrane punkty mogą wybierać bardzo różnorodne prezenty - od drobnych gadżetów z logo jednej z gazet, poprzez plecaki, parasole, aż po sprzęt AGD i RTV - tostery, ekspresy do kawy i odtwarzacze DVD.

Wszyscy członkowie Klubu Prenumeratora oprócz możliwości wybierania prezentów z Katalogu mają też prawo do 50% rabatu na ogłoszenie drobne zlecane w "Dzienniku Zachodnim" i "Trybunie Śląskiej".

Dołącz do dyskusji: Prasowym system lojalnościowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl