Powstał nowy interaktywny dom mediowy
Firma K2 Internet powołała do życia nowy dom mediowy ACR S.A, który ma zajmować się planowaniem i zakupem mediów.
ACR działalność operacyjną rozpoczął 25 maja 2005 roku. Dyrektorem Zarządzającym spółki została Jolanta Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej Media Contacts (część Media Planning Group).
ACR, która jest organizacją całkowicie wydzieloną operacyjnie i finansowo ze struktur K2, w swojej ofercie ma nie tylko planowanie i zakup mediów, ale także usługi związane z innymi formami obecności marki w Internecie, m.in.: marketing afiliacyjny, Search Engine Marketing, e-mail marketing oraz public relations online.
- ACR budować będzie przewagę konkurencyjną m.in. na bazie połączenia doświadczenia mediaplanerskiego Jolanty Zaczek z unikalną wiedzą i kompetencjami K2 w zakresie innych form ekspozycji marek w Sieci. Istotne znaczenie mieć będzie również wykorzystywanie renomowanych, skutecznych narzędzi - ACR jest już partnerem firmy Zanox, europejskiego lidera w dziedzinie systemów do obsługi marketingu partnerskiego, a także korzysta z renomowanej platformy e-mail marketingu marki InxMail. - powiedział Janusz Żebrowski, Prezes K2 Internet SA.
Usługi ACR kierowane są do marek prowadzących zarówno szerokie, jak i profilowane kampanie reklamowe w Internecie. Unikalne na tle innych domów mediowych podejście do e-komunikacji oraz konkurencyjna oferta sprawiły, że ACR zrealizował już pierwsze kampanie dla Banku BPH, firm IMP, MITO i Expander oraz dla klientów dwóch agencji interaktywnych.
-Całe nasze podejście do ekspozycji marki w Internecie opiera się na dążeniu do realizacji celów e-marketingowych, a nie tylko osiąganiu dobrych wskaźników mediowych. Dlatego wnosimy wymierną wartość zarówno do kampanii realizowanych bezpośrednio dla Klientów, jak i zlecanych nam przez agencje interaktywne. W obu przypadkach nasza wiedza oraz szerokie możliwości stają się istotnym atutem dla zleceniodawców. - komentuje Jolanta Zaczek.
Dołącz do dyskusji: Powstał nowy interaktywny dom mediowy