Polska Spółka Gazownictwa w kampanii wizerunkowej pokazuje poświęcenie swoich pracowników
Polska Spółka Gazownictwa zaprezentowała nowy spot wizerunkowy. Jego bohaterami są pracownicy spółki.
Celem jest pokazanie, że praca gazownika to codzienna służba, która wiąże się z olbrzymią odpowiedzialnością i dbałością o bezpieczeństwo mieszkańców Polski.
– Ten spot powstał w roku, w którym cały świat zdaje różne egzaminy. Pracownicy Polskiej Spółki Gazownictwa zdają praktycznie codziennie egzamin z niezawodnego i bezpiecznego transportu paliw gazowych. Chcieliśmy pokazać, że dbałość o bezpieczeństwo Polaków jest również bardzo ważną częścią zadań realizowanych przez nich każdego – powiedział Robert Więckowski, prezes zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa.
Pracownicy Polskiej Spółki Gazownictwa w spocie wizerunkowym spółki
W spocie oprócz aktorów w role epizodystów wcieliło się trzech pracowników Polskiej Spółki Gazownictwa, którzy na co dzień wykonują tę bardzo wymagającą, czasami niebezpieczną, często odbywającą się w trudnych warunkach pracę.
– Spot opowiada historię jednego z pracowników Pogotowia Gazowego, który ramię w ramię z policjantami i strażakami walczy o przywrócenie dostaw paliwa gazowego mieszkańcom. Chcieliśmy również pokazać, że praca w Pogotowiu Gazowym to służba, a nasi pracownicy czasami muszą zrezygnować z bardzo ważnych chwil rodzinnych, aby być tam, gdzie Polacy nas potrzebują – dodał Jakub Kowalski, członek zarządu PSG ds. operacyjnych.
Kampania została przygotowana przez dział komunikacji Polskiej Spółki Gazownictwa.
W przypadku awarii instalacji gazowych czy wyczucia gazu, Polska Spółka Gazownictwa prosi o kontakt na całodobowy numer alarmowy 992.
Dołącz do dyskusji: Polska Spółka Gazownictwa w kampanii wizerunkowej pokazuje poświęcenie swoich pracowników