SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polska firma promuje się na Cannes Lions, paląc 500 mld dolarów (wideo)

Firma technologiczna Cosmose reklamuje swoją ofertę podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions, wystawiając dwa kubiki z fałszywymi dolarami, z których jeden zostanie spalony, jako symbol nieefektywnych budżetów reklamowych.

Koncepcja akcji z dwoma kubikami fałszywych pieniędzy jest oparta na słynnym stwierdzeniu Johna Wanamakera, że połowa wydatków na reklamę to marnotrawstwo, tylko nie wiadomo która. Założyciele Cosmose zapowiadają, że na koniec festiwalu jeden z kubików zostanie spalony, co ma symbolizować zmarnowane budżety przeznaczone na nieefektywne działania marketingowe.

Na drugim kubiku znajduje się hashtag „#500bln”, a odwiedzający stoisko są zachęcani, żeby na Twitterze pisali, co zrobiliby z taką kwotą. Autor najciekawszego pomysłu dostanie kubik.

Zaczynającą właśnie działalność firmę Cosmose założyli i zarządzają Miron Mironiuk i Stan Magierski. Pierwszy poprzednio pracował jako digital data & connections director i doradca zarządu w DDB Warszawa, a drugi w Accenture. Obaj przekonują, że standardowe formaty reklamowe są przeżytkiem, ponieważ marketerzy płacą za w większości nieefektywne emisje ich reklam.

Dlatego szefowie Cosmose oferują nowy system reklamowy skierowany do sieci handlowych. Po zainstalowaniu kilku czujników iBeacon w swoich punktach sprzadaży (a także dodaniu odpowiedniego kodu do bannerów internetowych), będą wiedzieć, po obejrzeniu których reklam klienci odwiedzili ich sklepy, a także jakie zakupy zrobili. Warunkiem, na którym opiera się cała technologia, jest włączony bluetooth w telefonach komórkowych konsumentów.

Dołącz do dyskusji: Polska firma promuje się na Cannes Lions, paląc 500 mld dolarów (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ciekawy
Autor najciekawszego pomysłu dostanie
Co dostanie??
Oj redakcja..., sybko, sybko. Duzo ryzu malo sos. Dobry Pan. Biała masa dobze sybko pracować...
0 0
odpowiedź
User
hajker
totalne bzdury
0 0
odpowiedź