Polscy internauci podróżują w parach, samolotami i all inclusive
Polacy korzystający w ubiegłym roku z serwisu EasyGo.pl wykupywalinajczęściej w ofercie last minute 2-osobowe wycieczki z opcją allinclusive. Najpopularniejszym kierunkiem podróży był Egipt, astandardem zakwaterowania - hotele 3- i 4-gwiazdkowe.
Aż 68 proc. internautów korzystających w ubiegłym roku z serwisuEasyGo.pl rezerwowało wycieczki 2-osobowe. Opcję 2+1 wybierało 17proc. użytkowników, a 2+2 - 7 proc. Prawie połowa internautówkorzystała z oferty all inclusive, natomiast co trzeci opróczzakwaterowania wykupywał śniadania i obiadokolacje. 38 proc.użytkowników serwisu decydowało się na pobyt w hotelu3-gwiazdkowym, a 29 proc. - w 4-gwiadkowym. Polacy najczęściejprzeznaczali na wyjazd od 3 do 4 tys. zł lub powyżej 5 tys. zł (obawarianty - po 24 proc. wszystkich rezerwacji), a nieco rzadziej od2 do 3 tys. zł lub od 4 do 5 tys. zł (po 19 proc.).
Internauci korzystający z serwisu EasyGo.pl zazwyczaj wykupywaliwakacje w lipcu i sierpniu (po 17 proc. wskazań), wrześniu (15proc.) i czerwcu (12 proc.), a najrzadziej w kwietniu i lutym (po 5proc.). 80 proc. użytkowników wybierało podróż samolotem, 16 proc.- transport własny, a 4 proc. - jazdę w autokarze.Najpopularniejszy miejscem wypoczynku był Egipt (28 proc.wszystkich rezerwacji), który wyprzedził Grecję (16 proc.), Tunezję(14 proc.) i Turcję (11 proc.). Z kolei z państw egzotycznychnajczęściej wybierano Kubę (28 proc. wskazań), Tajlandię (12 proc.)i Meksyk (11 proc.).
Aż 53 proc. wycieczek w serwisie EasyGo.pl zostałozarezerwowanych w trybie last minute, podczas gdy ze zniżek przywcześniejszym wykupieniu skorzystało tylko 12 proc. użytkowników.Internauci najczęściej wybierali biuro podróży Neckermann (12,3proc. wszystkich rezerwacji), a nieco rzadziej Ecco Holiday (8,6proc.), Itaka (8 proc.), Exim Tours (7,7 proc.) i Sun & Fun(7,5 proc.).
Dołącz do dyskusji: Polscy internauci podróżują w parach, samolotami i all inclusive