Prawie 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam w Polsacie na marzec. Najwięcej, bo blisko 60 tys. zł netto, trzeba zapłacić za spot przy głównym wydaniu “Wydarzeń”.
59,6 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) kosztuje reklama przy “Wydarzeniach”w dni powszednie. Stawka za spot przy emisji serwisu w niedzielny wieczór jest sporo niższa - wynosi 35,1 tys. zł.
Na 36,7 tys. zł wyceniono reklamę przy serwisie sportowym w dni robocze i 45,8 tys. w niedziele. Ceny spotów przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 37,2 tys. zł i 41,5 tys. zł.
W marcu w Polsacie rusza nowa, wiosenna ramówka, a w niej premierowe odcinki znanych z anteny stacji produkcji.
47,5 tys. zł kosztuje spot przy “Twoja twarz brzmi znajomo”, 43,9 tys. zł - przy “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami", 44 tys. zł przy programie “Nasz nowy dom”.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością ze spotem przy “Ninja Warrior Polska” zapłacą 40,1 tys. zł, a przy serialu “Przyjaciółki” - 38,4 tys. zł.
Nawet 49,3 tys. zł kosztuje z kolei reklama w poniedziałkowym paśmie filmowym “Mega Hit” i 59,5 tys. zł przy serialu “Pierwsza miłość”.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po BR TVP i TVN Media - podało ceny reklam na marzec.
Dołącz do dyskusji: Prawie 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie