SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Dzień Dobry TVN" zyskuje widzów. "Pytanie na śniadanie" przed programami Polsatu

„Dzień Dobry TVN” było najchętniej oglądanym programem śniadaniowym w październiku, śledziło go średnio 328 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Na drugiej pozycji uplasowało się „Pytanie na śniadanie” TVP2, które osiągnęło wzrost w porównaniu do września. 

Gospodarze "Dzień Dobry TVN"Gospodarze

W październiku poranny program TVN oglądało średnio 328 tys. widzów, co przełożyło się na 7,7 proc. udziału stacji w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów, 9,29 proc. w przedziale wiekowym 20-54 oraz 8,64 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Grono widzów „Dzień Dobry TVN” poszerzyło się rok do roku o 5 tys., zwiększając także udziały w rynku w grupie wszystkich widzów, jak i w grupach komercyjnych. Wzrost o 12 tys. nastąpił zaś w poeównaniu do września br., kiedy to śniadaniówkę TVN oglądało średnio 316 tys. widzów.

Wraz z końcem października zakończył się nowatorski cykl z udziałem gwiazd, w ramach którego dziewięcioro osobistości m.in. ze świata sportu czy kultury rotacyjnie, przez tydzień współtworzyło poranny program TVN. Tej jesieni do grona gospodarzy dołączył Maciej Dowbor, a redakcję zasilił znany z TikToka dziennikarz filmowy Jacek Cygan, który w “Dzień Dobry TVN” zajmuje się tematyką show-biznesową. 

Czytaj także: Koniec gwiazdorskiego cyklu „Dzień Dobry TVN”

Na drugiej pozycji, ze średnią widownią na poziomie 261 tys. widzów, uplasowało się „Pytanie na śniadanie”. To przełożyło się na 6,17 proc. udziału TVP2 w telewizyjnym rynku w gronie wszystkich widzów, 5,06 proc. w grupie 20-54 oraz 5,26 proc. w przedziale wiekowym 16-49. 

Rok do roku program telewizyjnej Dwójki stracił 116 tys. widzów i zmniejszył udziały w rynku. Jednak w odniesieniu do danych z września br. „Pytaniu na śniadanie” przybyło 13 tys. widzów. 

Przypomnijmy, że od 12 października „Pytanie na śniadanie” nadawane jest z nowego studia, ma nową oprawę, czołówkę i cykle. Pojawiły się także informacje prezentowane przez dziennikarzy TVP Info. Bez zmian pozostali za to prowadzący, którzy dołączyli do śniadaniówki TVP2 na początku roku, czyli: Joanna Górska i Robert Stockinger, Beata Tadla i Tomasz Tylicki, Klaudia Carlos i Robert El Gendy, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz oraz Katarzyna Pakosińska i Piotr Wojdyło. 

“Halo tu Polsat” na podium

Na trzecim miejscu jest emitowany trzy razy w tygodniu, od piątku do niedzieli program „Halo tu Polsat”, który w październiku zgromadził przed ekranami 188 tys. widzów. Dało to stacji udział w telewizyjnym rynku na poziomie 3,88 proc. wśród ogółu widzów, 4,02 proc. w grupie komercyjnej 20-54 oraz 3,71 proc. wśród odbiorców w wieku 16-49. 

Niewiele słabiej w październiku wypadł codzienny program „Nowy dzień z Polsat News” (nadawany także w Polsacie), który we wrześniu zamykał podium, a który w zeszłym miesiącu oglądało na głównej antenie średnio 184 tys. widzów. Dało to 8,47 proc. udziału w grupie 4+, 10,49 proc. w grupie 20-54 oraz 9,91 proc. w przedziale 16-49. W porównaniu do ubiegłego roku “Nowy dzień z Polsat News” stracił prawie 5 tys. widzów. Większy ubytek widowni widać w porównaniu z wrześniem br., kiedy to pasmo kanału informacyjnego Polsatu oglądało średnio 196 tys. widzów.

Dołącz do dyskusji: "Dzień Dobry TVN" zyskuje widzów. "Pytanie na śniadanie" przed programami Polsatu

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edek
Cichopka i sztuczne zęby Ibisza coś kiepsko
odpowiedź
User
7847747
L.K. nasprowadzała gwiazdy, zatrudniła Dowbora i zyskała na tym ledwo 5 tysięcy widzów przy b. słabym PNŚ? To chyba porażka? ;)
odpowiedź
User
Pawel
Najlepsze sniadaniowki to "Wstajemy" i "Przyjaciele Republiki" w stacji informacyjnej nr1,jaką jest Republika.
odpowiedź