Polkomtel wybrał Clear Channel
Kampania Polkomtela na nośnikach Clear Channel
Na nośnikach reklamowych w centrach biznesu, firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland realizuje dwumiesięczną kampanie dla Polkomtela. Kampania rozpoczęła się na początku sierpnia br. i potrwa do końca września br.
W kampanii wykorzystano 200 powierzchni standów reklamowych Clear Channel Poland zlokalizowanych w 35 największych centrach biznesowych, w 9 największych miastach Polski.
Promocja, zachęcająca do skorzystania z usługi Plus dla biznesu, będzie miała dwie odsłony. Po 6 września br. planowana jest wymiana ekspozycji.
Proponowana przez Clear Channel reklama w centrach biznesu to idealne rozwiązanie dla reklamodawców szukających skutecznych sposobów dotarcia do specyficznej grupy docelowej jaką stanową ludzie aktywni zawodowo, w szczególności kadra menedżerska. Są to osoby, które charakteryzuje większa mobliność i mniejsza ekspozycja na media elektroniczne, w szczególności telewizję.
- Do osób aktywnych zawodowo najłatwiej trafić umieszczając reklamę w miejscu ich pracy. Takie rozwiązanie gwarantuje reklamodawcy pewny kontakt odbiorcy z reklamą i wysoką efektywność wykorzystania budżetu reklamowego. - mówi Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.
Do tej pory z sieci w centrach biznesu skorzystali m.in. TP S.A., Red Bull, Eurobank, LG, Samsung, Nissan i Hewlet Packard
Dołącz do dyskusji: Polkomtel wybrał Clear Channel