PKP Intercity rozpoczyna przetarg na obsługę mediową
Spółka PKP Intercity ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów do jej wizerunkowo-produktowych kampanii. Wybrana agencja mediowa będzie pracować dla spółki przez rok począwszy od marca 2018 roku.
Prowadzony przez PKP Intercity przetargu dotyczy obsługi głównie w zakresie doradztwa i planowania kampanii reklamowych oraz planowania i zakupu mediów do nich. Zaplanowane przez przewoźnika kampanie będą obejmować telewizję, prasę, radio, outdoor, cyfrowe nośniki reklamy zewnętrznej internet.
Przetarg trwa do 2 stycznia 2018 roku. Zwycięski dom mediowy rozpocznie obsługę z początkiem marca 2018 roku. Będzie pracować dla PKP Intercity przez rok. Wartość budżetu, którego obsługą zajmie się zwycięska agencja na tym etapie przetargu nie została podana.
Ostatnio obsługą mediową PKP Intercity zajmował się dom mediowy MEC wybrany przez przewoźnika w przetargu pod koniec 2015 roku. Umowa była zawarta do września ub.r. a jej wartość opiewała na 18 mln zł. Nie udało nam się ustalić, jaki dom mediowy zajmował się planowaniem i zakupem mediowych dla przewoźnika w ostatnich miesiącach.
PKP Intercity w ostatnich tygodniach rozpoczęła postępowania na wybór agencji PR do dwuletniej obsługi, planuje też współpracę z nową agencją kreatywną.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity rozpoczyna przetarg na obsługę mediową