Pierwsi partnerzy Nova Communications Group
Znane na rynku komunikacji marketingowej firmy: Polymus, Arteria, Comtica, Program pozyskały strategicznego inwestora branżowego Nova Communications Group
Nova Communications Group to inwestor z Wielkiej Brytanii, działający w obszarze nowoczesnej komunikacji marketingowej. Reprezentujący tę organizację Ross Newens od dawna interesował się polskim rynkiem direct marketingu, chcąc zainwestować w tę branżę. Partnerami Nova Group zostały firmy specjalizujące się w usługach marketingowych, związane z osobą Dariusza Stokowskiego: Polymus-Agencja Reklamowa, Arteria (sales & marketing support), Comtica (IT solutions), Program (marketing for Pay TV channels).
Nova Communications Group, zgodnie ze strategią, posiada pakiety większościowe w każdej ze spółek. Jako inwestor branżowy będzie stymulować rozwój swoich partnerów: obecnych i przyszłych, gwarantując im poradę strategiczną i dostęp do informacji z rynków zachodnich.
"Teraz są dwie strony: inwestor i firmy specjalizujące się w usługach marketingowych nowej generacji wykorzystujących potencjał technologii i nowych mediów. Firmy z polskim charakterem, które wyrosły z direct marketingu i świetnie znają ten rynek, wzbogacone o strategiczny know-how Novej to doskonałe dopełnienie dające realną perspektywę wejścia do grona ekspertów w tej dziedzinie. Wybraliśmy alternatywny dla sieciówki, bardziej elastyczny model biznesu, który nie odbiera firmom ich odrębności, a jednocześnie daje możliwość tworzenia wspólnych synergicznych ofert." - mówi Ross Newens z Nova Communications Group.
Nova Communications Group to nowoczesna wizja zintegrowanych usług marketingu bezpośredniego stawiających coraz bardziej wymagającego konsumenta w centrum działań marketingowych i traktujących go w sposób indywidualny.
"Trwa rewolucja na rynku marek, klient jest coraz bardziej wyrafinowany, potrzebuje nowoczesnych narzędzi i indywidualnego podejścia. To wszystko gwarantują partnerzy Nova Communications Group" - mówi Dariusz Stokowski - "Wierzę, że marketing przyszłości opierał się będzie na wiedzy o kliencie, jego potrzebach, a następnie bezpośrednim kontakcie i stałej opiece nad nim. Technologia, wiedza i narzędzia będą czyniły te działania coraz bardziej efektywnymi"
Nova Communications Group już zainwestowała w nowoczesne technologie i narzędzia marketingowe, m.in. Contact Center/ Call Center i bazy danych (Arteria) oraz portal korporacyjny (Comtica). Inwestor myśli o kolejnych partnerach i przedsięwzięciach, finalizuje rozmowy z agencją Ciszewski Public Relations, trwają również prace wdrażające nad interaktywną telewizją 4FUN TV. W perspektywie roku Nova Communications Group planuje znaleźć się w czołówce grup z branży usług marketingowych w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Pierwsi partnerzy Nova Communications Group