Peugeot - 7 Dni Mistral
10 marca rozpoczęła się kampania reklamowa Peugeot "7 Dni Mistral". Celem komunikacyjnym kampanii jest wzbudzenie zainteresowania pojawieniem się na rynku samochodów Peugeot 206, 307 i 406 z limitowanej serii Mistral. Samochody serii Mistral są standardowo wyposażone w klimatyzację i wiele innych udogodnień. W kampanii wykorzystano: TV (TVP, TVP Regionalna), prasę ogólnopolską (GW, Wprost, Newsweek), prasę lokalną, radio (RMF FM, PR I, PR 3).
W kampanii telewizyjnej wykorzystywany jest 30 sekundowy spot "Pingwiny". Jest to adaptacja filmu wyprodukowanego przez sieć Euro RSCG. Spot w zabawny sposób informuje o standardowym wyposażeniu serii Mistral w klimatyzację. Natomiast reklama radiowa i ogłoszenie prasowe przedstawiają serię Mistral jako najlepszy sposób ochrony przed męczącym słońcem.
Dealerzy Peugeot otrzymają materiały reklamowe do zindywidualizowanej komunikacji - ogłoszenia prasowe i reklamy radiowe, a także materiały promocyjne do salonów.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Brand & Media OMD. Kampania potrwa do 14 marca.
Dołącz do dyskusji: Peugeot - 7 Dni Mistral