SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Peugeot - 7 Dni Mistral

10 marca rozpoczęła się kampania reklamowa Peugeot "7 Dni Mistral". Celem komunikacyjnym kampanii jest wzbudzenie zainteresowania pojawieniem się na rynku samochodów Peugeot 206, 307 i 406 z limitowanej serii Mistral. Samochody serii Mistral są standardowo wyposażone w klimatyzację i wiele innych udogodnień. W kampanii wykorzystano: TV (TVP, TVP Regionalna), prasę ogólnopolską (GW, Wprost, Newsweek), prasę lokalną, radio (RMF FM, PR I, PR 3).

W kampanii telewizyjnej wykorzystywany jest 30 sekundowy spot "Pingwiny". Jest to adaptacja filmu wyprodukowanego przez sieć Euro RSCG. Spot w zabawny sposób informuje o standardowym wyposażeniu serii Mistral w klimatyzację. Natomiast reklama radiowa i ogłoszenie prasowe przedstawiają serię Mistral jako najlepszy sposób ochrony przed męczącym słońcem.

Dealerzy Peugeot otrzymają materiały reklamowe do zindywidualizowanej komunikacji - ogłoszenia prasowe i reklamy radiowe, a także materiały promocyjne do salonów.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Brand & Media OMD. Kampania potrwa do 14 marca.

Dołącz do dyskusji: Peugeot - 7 Dni Mistral

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl