Opud Bprowadzi kampanie dla Optimusa
Agencja Opus B prowadzi kampanię Demo days dla wybranych produktów Optimus S.A. Kreację przygotował Opus B
Kampania potrwa od października do listopada na terenie całego kraju i prowadzona będzie w mediach ogólnopolskich, głównie w prasie. Działania promocyjne obejmą również dystrybucję materiałów informacyjnych w punktach sprzedaży produktów Spółki. Akcja ma na celu wzrost sprzedaży serwerów, desktopów, LCD PC oraz notebooków. Skierowana jest do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, szczególnie do kadry zarządzającej i IT.
W kilkudziesięciu punktach dealerskich zostaną zainstalowane zestawy demonstracyjne produktów marki Optimus: serwer, desktop, LCD PC i notebook, umożliwiające przetestowanie sprzętu przed jego zakupem. Hasło promocji brzmi: Przetestuj najlepsze rozwiązania. Rynkową rywalizację obrazują wyścigi Formuły 1: W rynkowej rywalizacji zwyciężają Ci, którzy postawili na najlepszy, przetestowany sprzęt, a technologia, którą się posługują jest niezawodna i w pełni kompatybilna z ich potrzebami.
OPUS B, agencja reklamowa full service, istnieje od 1993 roku i zatrudnia 60 pracowników w Krakowie i Warszawie. Klienci OPUS B to: Mieszko, Tetra Pak, Frito Lay, Citroen, Janssen Cilag, SM Mlekpol, Masterfoods, Uno Fresco Tradex, Schwarz Pharma.
OPTIMUS S.A. działa na polskim rynku od 1988 roku, jest największym krajowym producentem i dystrybutorem sprzętu komputerowego oraz dostawcą rozwiązań informatycznych. Optimus S.A. jest również jedną z największych polskich firm IT. W roku 1994 Optimus S.A. jako pierwsza firma z branży IT zadebiutowała na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Marka Optimus to również - według niezależnych badań - jedna z najlepiej rozpoznawalnych i uznanych marek w Polsce i Europie.
Dołącz do dyskusji: Opud Bprowadzi kampanie dla Optimusa