Omnicom zwolni 3,5 tys. osób
Holding reklamowy Omnicom Group zamierza zwolnić 5 procent z 70tysięcy swoich pracowników.
Zwolnienia mają zostać przeprowadzone do końca bieżącego roku, adalsze cięcia etatów możliwe są również w styczniu - informujeserwis AdAge, powołując się na kiierownicze źródła w firmie.
Redukcja zatrudnienia o 3,5 tysiąca etatów ma dotyczyć niemalwszystkich wchodzących w skład holdingu firm, chociaż nie wiadomo,których z nich dotknie ona najbardziej. Do Omnicom Group należąm.in. agencje reklamowe DDB, TBWA i BBDO, domy mediowe OMD i PHDoraz firmy PR Fleishman-Hillard, Porter Novelli i Ketchum.
Według źródeł AdAge, najgorzej sytuacja wygląda dla agencjireklamowej BBDO, która w tym roku straciła budżet reklamowy markiPepsi. Z kolei oficjalnie wiadomo już, że dom mediowy PHD zwolni 30osób i zamknie swoje biuro w Atlancie.
źródło: AdAge
Dołącz do dyskusji: Omnicom zwolni 3,5 tys. osób