Okrasa i Brodnicki reklamują Lidl a la „Ojciec Chrzestny” (wideo)
Nowa reklama Lidla z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim nawiązuje do filmu „Ojciec Chrzestny”. Za kreację całej kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i GPD Studio Filmowe.
Spot sklepów Lidl z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim nawiązujący do stylistyki filmu „Ojciec Chrzestny” promuje dwa dania z kuchni włoskiej dostępne za ok. 20 zł: lasagne i spaghetti.
Kreacją kampanii zajęła się agencja GPD Advertising, a produkcją - GPD Studio Filmowe.
>>> Branża pozytywnie o Lidlu z Brodnickim i Okrasą: skuteczna strategia, awans wizerunkowy
To kolejny spot Lidla z Okrasą i Brodnickim nawiązujący do filmu. W jednej z poprzednich reklam kucharze wcielili się w rolę bohaterów „Kingsajzu”, promując pizzę i banicę.
Dołącz do dyskusji: Okrasa i Brodnicki reklamują Lidl a la „Ojciec Chrzestny” (wideo)