Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła we wrześniu o 0,5 pkt r/r do 23,2%
Łączna oglądalność stacji z grupy TVN, liczona całodobowo, wyniosła we wrześniu 23,2% w stosunku do 22,7% przed rokiem, poinformowała spółka w komunikacie.
W tzw. "peak time", czyli w godzinach 18:00-23:00, oglądalność stacji z grupy TVN wyniosła 25,8% wobec 24,6% we wrześniu 2007 r. Oglądalność sztandarowego kanału grupy - TVN - wyniosła we wrześniu 18,0% licząc całodobowo (wzrost o 1,3 pkt) a w "peak time" 21,6% (wzrost o 1,6 pkt).
Udział stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) wzrósł we wrześniu o 0,2 pkt r/r do 24,0% licząc całodobowo. W "peak time" udział stacji TVN wzrósł o 0,8 pkt r/r do 25,7%.
Udział kanału TVN w grupie docelowej wyniósł całodobowo 18,6%, co oznacza wzrost o 0,7 pkt r/r, a w "peak time" wzrósł o 1,0 pkt r/r do 20,3%.
"Tak rewelacyjne wyniki oglądalności są efektem doskonałej jesiennej oferty programowej kanału TVN, obejmującej wysokiej jakości lokalnie produkowane seriale i programy oraz doskonałe filmy zagraniczne. We wrześniu z sukcesem wystartował nasz nowy program rozrywkowy 'Mam talent!' - polska wersja programu 'Got talent', który odniósł ogromy sukces w ponad 20 krajach na całym świecie. Nowy show został również niezwykle dobrze przyjęty przez polską publiczność, przyciągając do 4,9 mln widzów i odnotowując do 52% udziału w rynku w naszej grupie docelowej" - czytamy w komunikacie TVN.
Udział kanału informacyjnego TVN 24 w jego grupie docelowej (mieszkańcy miast pow. 100 tys., pow. 25 lat o przychodach powyżej średniej) wyniósł we wrześniu 5,0% wobec 7,0% rok wcześniej. W "peak time" wynik wyniósł 3,9% wobec 4,8% we wrześniu 2007 r.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła we wrześniu o 0,5 pkt r/r do 23,2%