'Odśwież Mikołaja' w kampanii KFC (wideo)
Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Kubełka Classic w KFC. Akcjęwspiera konkurs prowadzony pod hasłem "Odśwież Mikołaja".
W konkursie "Odśwież Mikołaja" należy zamówić w restauracji KFCKubełek Classic, a następnie przesłać SMS-em swoją propozycjęświeżego powitania dla Mikołaja. Każdy uczestnik zabawy przykolejnej wizycie w KFC otrzyma gratis wybrany dodatek do KubełkaClassic, natomiast co tydzień autor najlepszego powitania dostanie52 zaproszenia do tych restauracji.
Konkurs zaplanowany do 4 stycznia wspieratelewizyjno-internetowa kampania reklamowa. W ramach akcji 15- i30-sekundowe spoty są wyświetlane w Polsacie, Polsacie 2, PolsacieSport, TVN, TVN7, TVN Warszawa, TV4 oraz Discovery, 4FunTv, AnimalPlanet oraz stacjach z pakietu At Media, natomiast w sieciuruchomiono serwis freshsanta.kfc.pl umożliwiający wysyłanieoryginalnych e-kartek świątecznych, a reklamy są wyświetlane nastronach wp.pl, filmweb, fotka.pl, nasza-klasa.pl, plus.pl igrono.net.. Kreację kampanii - zaplanowanej do 7 grudnia -przygotowały agencje Red8 Communications (telewizja) i FireFlyGroup (internet), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęła sięagencja OMD Media Directions.
Dołącz do dyskusji: 'Odśwież Mikołaja' w kampanii KFC (wideo)