Nuggetsy serowe Serenada chillują w najnowszej kampanii
Krakowska agencja mediowo-kreatywna realizuje już trzecią w tym roku kampanię dla marki serów. Tym razem działania dotyczą konkursu promującego Nuggetsy serowe Serenada (Spomlek).
Koncept kreatywny bazuje na haśle Cheese&Chill oraz zabawnych przygodach Nuggetsów serowych Serenada. Widzowie mogą zobaczyć bohaterów w 3 odsłonach spotów i wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są sprzyjające chillowaniu nagrody.
BeDigital odpowiada za kreację, organizację i realizację kampanii marki Serenada. W ramach powierzonych działań przygotowano 3 spoty i inne formaty reklamowe emitowane na YouTube, TikToku, Facebooku, Instagramie, w serwisach Player i Max oraz na portalach. Ponadto zrealizowano materiały we współpracy z influencerami działającymi na Instagramie i TikToku.
Dołącz do dyskusji: Nuggetsy serowe Serenada chillują w najnowszej kampanii