Nowy wygląd reklam mobilnych na Facebooku
Facebook odświeża sposób wyświetlania polecanych stron w mobilnej wersji serwisu.
Do tej pory w mobilnej wersji News Feedu okno z polecanymi stronami zawierało trzy linki do stron, które użytkownik mógłby polubić. Według Jeffa Kantera, odpowiedzialnego w Facebooku właśnie za reklamy wyświetlające się w News Feedzie podczas przeglądania serwisu na smartfonie lub tablecie, taki design niewystarczająco przykuwał uwagę internautów. Ikony stron były zbyt małe, a samo okno szare i nieciekawe. Podjęto więc decyzję o odświeżeniu tej części News Feedu.
Nowy wygląd stawia tylko na pojedynczą reklamę, wybraną na podstawie informacji o użytkowników, które Facebook posiada. Pod dużą grafiką znajduje się jeszcze miejsce na opis polecanej strony oraz szeroki przycisk „Lubię to!”. Taki format ma znacznie skuteczniej przykuwać uwagę internautów.
Niedawno Facebook zmienił też sposób wyświetlania polecanych aplikacji w wersji mobilnej, również dając więcej miejsca na grafikę oraz duży przycisk do błyskawicznej instalacji.
Dołącz do dyskusji: Nowy wygląd reklam mobilnych na Facebooku