Nowy wydawca prasy luksusowej
Elżbieta Orbach, która na początku stycznia odeszła ze stanowiska wydawcy "Gentlemana" (NuMedia), tworzy wydawnictwo ImpressionMedia, które specjalizować się będzie w magazynach luksusowych. Wkrótce jego nakładem ukażą się dwa nowe projekty prasowe.
Pierwszym z nich będzie ekskluzywny katalog o modzie, stylu i nowych trendach w życiu, który będzie pokazywać, co powinien wiedzieć, każdy, kto chce żyć w zgodzie z aktualnymi trendami mody. - Będziemy prezentować w nim ubrania polskich projektantów, a także m.in. samochody czy miejsca, do których warto się wybrać - mówi nam Elżbieta Orbach.
Katalog nosić będzie nazwę "Style Fashion". Jego pierwszy numer ukaże się w połowie marca. Pismo wydawane będzie cyklicznie, ale na razie nie wiadomo, czy ukazywać się będzie co kwartał, czy co pół roku. Katalog nie będzie mieć stałego redaktora prowadzącego. - Nad każdym numerem czuwać będzie inna gwiazda show biznesu - wyjaśnia nam Orbach.
Drugim projektem przygotowywanym przez ImpressionMedia będzie ekskluzywny magazyn dla panów, którego tytułu wydawca na razie nie zdradza. - Znajdą się w nim wszystkie informacje przydatne mężczyznom żyjącym na wysokim poziomie - mówi nam Orbach. Pierwszy numer pisma ukaże się w kwietniu.
Wraz z Elżbietą Orbach do nowego wydawnictwa przeszedł dotychczasowy zespół "Gentlemana": Klaudia Kloczkowska (która pełniła w nim funkcję sekretarza redakcji), Dorota Więch (dyrektor marketingu i reklamy) oraz art director Anna Nowak. Do firmy dołączyli także grafik Daniel Łyżwiński oraz Dominika Pawelec, która objęła stanowisko business development managera.
Dołącz do dyskusji: Nowy wydawca prasy luksusowej