Nowy wiceszef marketingu Ikei
Grzegorz Boruc objął stanowisko zastępcy dyrektora ds. marketingu w Ikea Retail. Okresowo będzie też kierował całym działem marketingu firmy.
Jako zastępca dyrektora ds. marketingu Grzegorz Boruc będzie odpowiedzialny za komunikację zewnętrzną, public relations, internet i badania marketingowe. W ciągu najbliższych miesięcy, w związku z odejściem z firmy Beat'a Fingerhuth, będzie też pełnił funkcję szefa marketingu.
Grzegorz Boruc związany jest z firmą Ikea od 3 lat. Przed objęciem obecnej funkcji zajmował stanowisko kierownika ds. strategii i badań . Wcześniej jako konsultant wspierał klientów z różnych branż w zakresie analiz rynku i planowania strategicznego, m.in. w firmie doradztwa strategicznego Stratosfera oraz w firmie konsultingowej Deloitte & Touche. Zajmował się też dziennikarstwem ekonomicznym. Boruc ma wykształcenie z dziedziny zarządzania i rachunkowości oraz stosunków międzynarodowych zdobyte na polskich i amerykańskich uczelniach.
Dołącz do dyskusji: Nowy wiceszef marketingu Ikei