Nowy smak TicTac w limitowanej edycji
Kreacja Publicis dla letniej kampanii reklamowej cukierków TicTac
Tylko teraz, tylko w lecie można kupić limitowaną edycję cukierków TicTac o nowym, cytrynowym smaku. O pojawieniu się TicTac Lemon Mint w sprzedaży informuje kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Emisja reklam rozpocznie się 23 maja w wybranych stacjach telewizyjnych. Ich adresatem są osoby szukające orzeźwienia w gorące dni lata.
Komunikacja zawarta w przekazie reklamowym skupia się na podkreśleniu nowego, cytrynowego smaku cukierków i poinformowaniu o ograniczonym okresie jego sprzedaży. Film przedstawia soczystą cytrynę zrywaną z krzaka. Owoc po zerwaniu grzechocze, zaintrygowany tym zbieracz ogląda ją a po chwili... otwiera. W środku, po uchyleniu umieszczonej w skórce owocu klapki przypominającej otwarcie opakowań TicTac odkrywa cytrynowe Tic Tac Lemon Mint. Strona narracyjna spotu zachęca do odkrycia tajemnicy lata i nowego, cytrynowego smaku cukierków TicTac. "Tylko teraz. Tylko w lecie" - puentuje spot wypowiedź narratora.
Spot wyemitują m.in. stacje TVP, TVN i Polsat.
Dołącz do dyskusji: Nowy smak TicTac w limitowanej edycji