Nowy serwis internetowy spółek Sampo
Polskie spółki Sampo uruchomiły nową, rozbudowaną witrynę internetową
Celem powstania nowego serwisu www.sampo.pl było zbudowanie nowego wizerunku firm on-line. Nowa witryna jest reakcją na aktualne wyzwania rynku. Ma ona za zadanie jeszcze pełniej odpowiadać na potrzeby obecnych klientów Sampo, a także osób, stojących przed wyborem funduszu emerytalnego lub ubezpieczenia na życie. Wśród nich dużą grupę stanowią ludzie młodzi, aktywni zawodowo, traktujący internet i nowoczesne media jako codzienne narzędzie pracy oraz podstawowe źródło informacji.
Witryna prezentuje ofertę obu spółek działających w Polsce w ramach Grupy Sampo: Sampo Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Sampo Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Serwis został podzielony na dwa, spójne ze sobą bloki, prezentujące ofertę każdej ze spółek. Z dowolnego miejsca można przełączać się pomiędzy witrynami, co zostało wyraźnie zaakcentowane zdjęciami dobranymi wizerunkowo do każdej z nich. Serwis zawiera historię spółek Sampo, szczegółowe informacje o funduszu emerytalnym, oferowanych produktach ubezpieczeniowych, doniesienia prasowe, itp.
Innowacyjnym i istotnym elementem strony są codziennie aktualizowane wykresy wykonane w technologii Macromedia Flash. Dzięki nim, internauci mają możliwość bieżącego porównywania wartości jednostki Sampo OFE względem WIG oraz stopy inflacji, a także przeglądania ich w wybranym okresie czasowym.
W serwisie zamieszczono również obszerny dział dla prasy, umożliwiający rejestrację dziennikarzy zainteresowanych aktualnymi informacjami. Udostępniono też słownik i dział często zadawanych pytań. Osoby zainteresowane kontaktem mają do dyspozycji wyszukiwarkę oddziałów i formularz kontaktowy. Na szczególną uwagę zasługuje interaktywna mapa placówek, która w przejrzysty sposób pokazuje na mapie Polski sieć biur oraz oddziałów Sampo wraz z dokładnymi danymi teleadresowymi.
Nowy serwis internetowy Sampo wykonała agencja interaktywna OS3 multimedia, specjalizująca się w budowaniu wizerunku klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez internet i nowe media.
"Zależało nam na zbudowaniu serwisu nowoczesnego, bogatego merytorycznie, odpowiadającego na wszelkie możliwe pytania oraz wątpliwości obecnych i przyszłych klientów spółek Sampo. Jednocześnie skupiliśmy się na stworzeniu przyjaznej i ciekawej grafiki oraz doborze odpowiednich fotografii. (...) udało nam się stworzyć serwis przyjazny użytkownikowi, a jednocześnie zawierający bogatą bazę wiedzy. Serwis łączy w sobie ciekawą formę wizualną z intuicyjną nawigacją i logiczną prezentacją informacji." - powiedział Marcin Maj, client service director OS3 multimedia.
Dołącz do dyskusji: Nowy serwis internetowy spółek Sampo