SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy przewodnik PR na Śląsku

Na Śląsku startuje właśnie projekt edukacyjny skierowany do przedsiębiorców - "PR, czyli co?". Za organizacje trzyczęściowego przewodnika wyjaśniającego rolę i znaczenie public relations w biznesie odpowiada katowicka agencja Prime PR, Regionalna Izba Gospodarcza oraz redakcja Polski - Dziennika Zachodniego.

Pierwsza część wydawnictwa trafi do rąk przedsiębiorców w poniedziałek 23 marca 2009 roku. Przewodnik będzie dystrybuowany wśród firm zrzeszonych w RIG w Katowicach podczas kolejnych comiesięcznych spotkań członkowskich. Poszczególne pytania i odpowiedzi zostaną opublikowane również na łamach dodatku gazety Polska Dziennik Zachodni - "Śląska Marka".

Przewodnik został przygotowany w formie pytań i odpowiedzi. Śląscy przedsiębiorcy dowiedzą się z niego między innymi o tym co zrobić, gdy do firmy zadzwoni dziennikarz, co to jest wizerunek firmy, a nawet czy PR jest tani.

Dołącz do dyskusji: Nowy przewodnik PR na Śląsku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl