Nowy projekt "Pulsu Biznesu"
'Puls Biznesu' wybrał agencje, z którymi będzie współpracował przy nowym projekcie.
Wydawca „Pulsu Biznesu” zdecydował się powierzyć prace związane ze stworzeniem systemu identyfikacji wizualnej dla programu lojalnościowego dziennika agencji Esense. Jak mówi Dariusz Piekarski, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu Bonnier Business (Polska), Esense przedstawiło najciekawsze projekty oddające w pełni charakter i ducha nowego projektu. Nad programem lojalnościowym, którym zostaną objęci prenumeratorzy dziennika, wydawca pracuje już od kilku miesięcy. Jego start zapowiadany jest na jesień.
W Esense dla „Pulsu Biznesu” pracuje team kreatywny: Bogusia Kaczyńska i Grzegorz Lipka, dyrektor Kreatywny - Piotr Soszyński oraz Andrzej Minkiewicz i Julita Kudelska z działu obsługi klienta. Nie jest wykluczone, że agencji zostaną powierzone również kolejne zlecenia związane planowanymi na II półrocze działaniami. Ich celem jest zwiększenie ilości prenumeratorów dziennika.
Jak informuje wydawca wybrano również agencję interaktywną – Hypermedia - która będzie odpowiedzialna za stworzenie zaawansowanego serwisu www dla członków programu.
I półrocze 2005 roku było bardzo dobre dla „Puls Biznesu”. Tytuł znalazł się w dziesiątce najwięcej zarabiających dzienników w Polsce. Wypływy wydawcy w okresie I-VI br. szacowane są na 22,27 mln złotych co oznacza ponad 21% wzrost w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym (na podstawie monitoringu Agory SA, dane cennikowe, bez udzielanych rabatów). Sprzedaż dziennika również rośnie, w czerwcu br. wynosiła ponad 24 tys. egzemplarzy, o 2% więcej niż w roku ubiegłym (dane na podstawie ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Nowy projekt "Pulsu Biznesu"