Nowy projekt DD Media
Guten Tag, czyli Dzień Dobry po niemiecku
Tego w Polsce jeszcze nikt nie zrobił. We wrześniu na rynku pojawi się nowy, oryginalny projekt, gazeta Dzień Dobry w niemieckojęzycznej wersji. Będzie nosił tytuł Dzień Dobry Guten Tag.
Gazeta skierowana będzie do mieszkańców Niemiec, przyjeżdżających do Polski w weekendy na zakupy, szukających usług medycznych i rozrywki.
- Przeprowadziliśmy badania osób przyjeżdżających do Polski. Okazało się, że w majowe weekendy niemiecką granicę przekracza ok. 170 tys. Niemców. Poznaliśmy ich potrzeby i oczekiwania. Niemcy przyjeżdżający na weekend do Polski szukają rozrywki, usług medycznych. Potrzebują gazety z polskimi informacjami w języku niemieckim. Chcemy, aby Dzień Dobry Guten Tag zaspokajał te potrzeby - powiedział Morten Lindholm, wiceprezes DD Media.
O zapotrzebowaniu na tego typu projekt specjalny świadczy również duże zainteresowanie ze strony reklamodawców.
- Polska staje się coraz bardziej atrakcyjnym krajem pod względem cen usług i produktów. Tym projektem wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy byli zainteresowani niemieckimi konsumentami - mówi Grzegorz Fajerski, National Sales Director DD Media.
Dystrybucja gazet prowadzona będzie przez kolporterów w 7 przygranicznych miejscowościach zachodniej Polski.
Dołącz do dyskusji: Nowy projekt DD Media