Nowy magazyn wnętrzarski już na rynku
"Dom z pomysłem" to tytuł nowego magazynu wnętrzarskiego, którego pierwszy numer dziś ukazuje się na rynku. Pismo zostało wydane przez spółkę Mediartis przy współpracy z siecią hipermarketów budowlanych Leroy Merlin.
"Dom z pomysłem" jest magazynem poświęconym remontowaniu i dekorowaniu. Liczy 100 stron i kosztuje 4 zł. Ukazywać się będzie w cyklu miesięcznym lub dwumiesięcznym. Nakład pisma wynosi 150 tys. egz. Jest ono sprzedawane w sklepach Leroy Merlin i w wybranych punktach sprzedaży prasy.
Redaktorem naczelnym "Domu z pomysłem" została Agnieszka Rasmus-Zgorzelska, dotychczas zastępca redaktor naczelnej w "Elle Decoration", a dyrektorem artystycznym - Piotr Tarasiuk, który, jako grafik, również pracował wcześniej dla "Elle Decoration".
Tytuł promowany jest kampanią promocyjną w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, TV 4 i Discovery Channel) oraz w punktach sprzedaży (HDS i Kolporetr), a także w sieci Leroy Merlin (gazetki promocyjne, wewnętrzne radio oraz przy kasach).
Wydawca pisma, firma Mediartis, dotychczas zajmowała się jedynie prowadzeniem serwisu internetowego Handel-net.pl. - "Dom z pomysłem" startuje rok po stworzeniu portalu i otwiera Mediartis na rynek consumers magazines, czasopism wydawanych przez firmy handlowe i usługowe dla swoich klientów - podkreśla Guillaume Devoud, właściciel wydawnictwa Mediartis.
Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn wnętrzarski już na rynku