Nowy luksusowy magazyn dla rodziców
Pod koniec zeszłego tygodnia do sprzedaży trafił pierwszy numernowego luksusowego magazynu "Marmolade" adresowanego dla rodziców ijednocześnie trendseterów. Pismo wydaje powstałe kilka miesięcytemu wydawnictwo Camelloen.
Zgodnie z zamysłem twórców, "Marmolade" nie podaje porad, aleprezentuje m.in. treści przyczyniające się do intelektualnego iduchowego rozwoju dzieci. W kolejnych numerach "Marmolade"czytelnicy znajdą m.in. teksty i sesje pokazujące różne modelerodzin m.in. francuską, angielską czy japońską. Pismo publikuje teżsesje zdjęciowe i wywiady ze znanymi rodzicami, a także prezentujeluksusowe marki przeznaczone dla rodziców i dzieci. Liczy 280stron.
Redaktor naczelną "Marmolade" jest Agnieszka Marszałek, byładyrektor artystyczna i wicenaczelna magazynu "Fashion". Dyrektorartystyczną tytułu została Anna Nowak, która w 2007 rokuodpowiedzialna była za odnowienie szaty graficznej miesięcznika"Gentleman". Do współpracy przy pierwszym wydaniu pisma zaproszonom.in. dziennikarki Annę Maruszeczko i Marzenę Rogalską.
Pierwszy numer kwartalnika wydany został w nakładzie 5 tys. egz.Pismo dostępne jest jedynie w ekskluzywnych salonach prasowych orazw sieci EMPiK. "Marmolade" Kosztuje 25 zł.
Ze względu na charakter magazynu wydawca nie planuje masowejkampanii reklamowej, kwartalnik promowany będzie m.in. dziękiwspółpracy ze stacjami Travel Channel i ESPN Classic TV, a także naróżnych imprezach.
Wydające pismo wydawnictwo Camelleon stworzone zostało przezElżbietę Orbach, byłą wydawcę miesięcznika "Gentleman" i takżezwiązana w przeszłości z tym magazynem Dominikę Pawelec. Oprócz"Marmolade" wprowadziło ono na rynek miesięcznik "Speed". (więcejna ten temat).
Dołącz do dyskusji: Nowy luksusowy magazyn dla rodziców