Nowy Kujawiak
Kujawiak - nowa linia materiałów POS
Piwo Kujawiak jest najczęściej kupowaną lokalną marką piwną w rejonie kujawsko-pomorskim. Swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim długoletniej obecności na tym rynku, a także przystępnej cenie w porównaniu z innymi piwami z tego segmentu. W maju bieżącego roku Grupa Żywiec, od niedawna nowy właściciel marki Kujawiak, wychodząc na przeciw oczekiwaniom konsumentów, postanowiła zwiększyć zawartość ekstraktu w Kujawiaku do 11,7%.
Ta zmiana, a także odświeżona i unowocześniona etykieta piwa, stała się przyczyną wprowadzenia nowej linii materiałów POS. Wykorzystują one (plakaty, displaye, wobblery) czytelny motyw lupy powiększającej stworzony z tej okazji logotyp “Teraz 11,7% ekstraktu”. Ponadto na wszystkich występuje bardzo powiększony nowy packshot Kujawiaka. Dzięki swojej trójwymiarowości i intensywnej kolorystyce nowe POS`y są widoczne w punktach sprzedaży.
“Ekstraktowe” POS`y obok materiałów generycznych w sklepach, wspierają trwającą od początku maja w Bydgoszczy i okolicach kampania w mediach przedstawiająca główne wartości marki: naturalność i regionalność.
Wszystkie działania reklamowe dotyczące marki Kujawiak prowadzone są przez agencję Polymus.
Dołącz do dyskusji: Nowy Kujawiak