SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowość IDMnet

Nowy produkt e-mailowy w ofercie IDMnet

Od wczoraj internetowa sieć reklamowa IDMnet oficjalnie wprowadziła do swojej oferty nowy produkt e-mailowy o nazwie MAXmail.


MAXmail obok targetowania wysyłki, dodatkowo daje możliwość personalizacji jej treści. Oznacza to, że marketer może zwrócić się do użytkownika po imieniu, a list będzie mieć bardziej osobisty charakter poprzez właściwą odmianę końcówek wyrazów (związanych z płcią odbiorcy).
Personalizacja może odbywać się nawet na poziomie tytułu listu, co zwiększa wskaźnik otwarć listów (tzw. open rate) nawet o 30%.

W ofercie obok atrakcyjnie wycenionych pakietów znajduje się także produkt MAXmail_TwojaBaza, który pozwala na wysyłkę listów reklamowych na adresy z bazy udostępnionej przez Klienta.

"Produkt jest odpowiedzią na potrzebę rynku. Mieliśmy dużo zapytań ze strony agencji reklamowych i domów mediowych o możliwość wiarygodnej personalizacji wysyłki." - mówi Maciej Musioł, Dyrektor Sprzedaży sieci IDMnet.

Dołącz do dyskusji: Nowość IDMnet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl