Nowość IDMnet
Nowy produkt e-mailowy w ofercie IDMnet
Od wczoraj internetowa sieć reklamowa IDMnet oficjalnie wprowadziła do swojej oferty nowy produkt e-mailowy o nazwie MAXmail.
MAXmail obok targetowania wysyłki, dodatkowo daje możliwość personalizacji jej treści. Oznacza to, że marketer może zwrócić się do użytkownika po imieniu, a list będzie mieć bardziej osobisty charakter poprzez właściwą odmianę końcówek wyrazów (związanych z płcią odbiorcy).
Personalizacja może odbywać się nawet na poziomie tytułu listu, co zwiększa wskaźnik otwarć listów (tzw. open rate) nawet o 30%.
W ofercie obok atrakcyjnie wycenionych pakietów znajduje się także produkt MAXmail_TwojaBaza, który pozwala na wysyłkę listów reklamowych na adresy z bazy udostępnionej przez Klienta.
"Produkt jest odpowiedzią na potrzebę rynku. Mieliśmy dużo zapytań ze strony agencji reklamowych i domów mediowych o możliwość wiarygodnej personalizacji wysyłki." - mówi Maciej Musioł, Dyrektor Sprzedaży sieci IDMnet.
Dołącz do dyskusji: Nowość IDMnet