Nowa reklama Greya dla P&G
Zapach lawendy i rumianku - Lenor Aromatherapy
15 września ruszyła kampania reklamowa dla marki Lenor. Jej celem jest poinformowanie o nowym produkcie z linii Lenor Special: Lenor Aromatherapy o zapachu lawendy i rumianku. Ponadto kampania wspiera wizerunek marki przekazując wspólną dla wszystkich wariantów Lenora cechę: długotrwałą świeżość prania.
Film reklamowy pokazuje scenę z życia rodziny: mama układa do snu swojego kilkuletniego synka. Delikatnie pachnąca lawendą i rumiankiem pościel zachęca do przytulenia do niej buzi. Chłopczyk chętnie zasypia. Potem, już przez sen uśmiecha się.
Koncepcja kreatywna wykorzystująca fragmenty dnia codziennego, ukazująca w ciepłych barwach relacje między rodzicami, dziećmi i rodzeństwem jest wspólna dla wszystkich spotów reklamowych Lenora.
Film wyprodukowano w kanadyjskim oddziale Grey Worldwide. Film reżyserował John Teplitzky. Grey Worldwide Warszawa przygotował polską wersję tekstu reklamowego oraz animację ilustrującą uwalnianie ekstraktów lawendy i rumianku.
Grupą docelową są kobiety pomiędzy 25 a 50 rokiem życia z wykształceniem średnim
i wyższym, mieszkające w większych miastach; posiadające dzieci w wieku 0-14 lat,
z dochodem gospodarstwa domowego powyżej średniej krajowej; robiące zakupy w dużych sieciach handlowych.
Kampania będzie obecna w następujących stacjach telewizyjnych: TVP, POLSAT/TV4 - POLSAT MEDIA, TVN/TVN7.
Dołącz do dyskusji: Nowa reklama Greya dla P&G