Nowa nazwa dla Business Point Customer IC
Od 19 lutego 2003 Business Point Customer Interaction Center zmienia nazwe na ContactPoint.
Decyzja dotyczaca zmiany nazwy zostala podjeta w zwiazku z wygasnieciem umowy z dawnym partnerem, Business Point S.A. Jest tez kolejnym naturalnym krokiem realizacji strategii budowania niezaleznego wizerunku.
Nowa nazwa została wybrana sposrod czterech propozycji nawiazujacych do dzialalnosci firmy - uslug contact center dla biznesu. Nazwa ContactPoint zdobyla najbardziej entuzjastyczne oceny w przeprowadzonych metoda CATI badaniach dotyczacych preferencji grupy docelowej. Przebadano 95 osob decyzyjnych zarowno w globalnych koncernach, jak w firmach polskich.
Firma Business Point Customer Interaction Center Sp. z o.o. odlaczyła sie w czerwcu 2001 roku od Business Point S.A. gdzie jako dzial call center istniala od 1997 roku. Pozyskujac inwestora strategicznego, Communication One Inc, rozpoczela niezalezna dzialalnosc i stala sie jedna z czolowych firm oferujacych na rynku polskim uslugi contact center na zlecenie (outsourcing contact center).
Strategiczna specjalizacja Business Point Customer Interaction Center obejmowala cztery produkty z zakresu wielokanałowej komunikacji bezposredniej firm z klientami. Byly to: sprzedaz telefoniczna - telemarketing, badania CATI, monitoring i windykacja naleznosci oraz obsluga help-desk’ow. Strategia ta przyniosla 40%-owy wzrost sprzedazy w roku 2002 w stosunku do roku poprzedniego i pozostanie niezmieniona takze dla spolki ContactPoint.
Dołącz do dyskusji: Nowa nazwa dla Business Point Customer IC