Nowa kampania reklamowa firma Volvo
Specjalna oferta zakupu samochodów Volvo
Do końca listopada 2003 specjalną ofertę finansowania zakupu nowych samochodów wspierać będzie kampanią reklamową firma Volvo.
W ramach programu "Raty 0%", obowiązującego do końca grudnia 2003, Volvo oferuje zakup modeli S/V 40 oraz S60 z zachowaniem 0% rat w przypadku korzystania z kredytu lub leasingu. Kampania skierowana jest do grupy klientów z segmentu SOHO oraz dla klientów korporacyjnych. Jej celem jest zachęcenie do odwiedzenia salonu, przeprowadzenia jazdy próbnej oraz skorzystania z atrakcyjnej oferty.
Kampania przeprowadzana jest przy użyciu wielu kanałów komunikacji: prasy (m. in. GW, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Wprost, Polityka, Newsweek), radia (Radio ZET oraz stacje lokalne) oraz internetu (Onet, WP, Interia oraz wybranych serwisów biznesowych). Dodatkowo wspierana jest e-mailingiem, mailingiem bezpośrednim oraz akcjami telemarketingowymi.
Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej - m digital. Kreację przygotowały agencja U-Boot oraz K2.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa firma Volvo