Nowa kampania Minerado
MINERADO - nową kategorię napojów owocowych, która w kwietniu poszerzyła ofertę marki FORTUNA od 3 maja wspiera silna kampania reklamowa
30-sek. spot, zrealizowany przez agencję Ad Fabrika FCB, emitowany jest w sześciu stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV4, TVN7. Kampania, pod hasłem; "Mineralnie orzeźwiony", wspiera wdrożenie MINERADO w kartonach 1 L.
"Praca nad spotami Fortuna Minerado była jednym z końcowych etapów procesu przygotowań do wdrożenia nowych produktów" - komentuje Paweł Kawecki, Senior Brand Manager Fortuny. "Jednocześnie kręcone były dwa spoty reklamowe. Drugi, którego konceptu nie mogę jeszcze zdradzić, pojawi się na ekranach telewizorów w czerwcu" Aktualnie emitowana kampania napojów MINERADO kładzie nacisk na przekazanie informacji o unikalności MINERADO, a więc o tym, że są one produkowane na bazie naturalnej wody mineralnej, dzięki czemu najlepiej orzeźwiają w upalne dni, mają świeży owocowy smak oraz zawierają naturalne minerały.
Napoje MINERADO dostępne są w sprzedaży od początku kwietnia w kartonach o pojemności 1 l z wygodną zakrętką, która umożliwia łatwe i bezpieczne zamykanie opakowania., oraz butelkach o pojemności 250 ml. MINERADO proponujemy w czterech kompozycjach smakowych: jabłko-wiśnia, jabłko-mięta, jabłko-brzoskwinia, winogrono.
Napoje MINERADO adresowane są do wszystkich grup wiekowych, ze szczególnym uwzględnieniem ludzi młodych (15 - 35 lat).
W badaniach poprzedzających wprowadzenie MINERADO na rynek uzyskał on bardzo wysokie oceny konsumentów. Aż 85% badanych zadeklarowało chęć zakupu tego napoju przynajmniej raz w tygodniu.
Atutem MINERADO jest także atrakcyjna cena i akcje promocyjne w punktach sprzedaży, prowadzone przez agencje Impresaria Karlsbad.
MINERADO, nowa linia napojów marki FORTUNA, znajduje się w portfolio firmy AGROS NOVA, do którego należą też marki: GARDEN, ŁOWICZ, PYSIO, TARCZYN i KRAKUS.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Minerado