Nowa kampania Hortexu
Na półkach sklepowych pojawiły się promocyjne opakowania soków i mrożonek marki Hortex. Po intensywnych działaniach wizerunkowych przyszedł czas na promocję konsumencką, która potrwa do połowy czerwca br. Promocyjne opakowania soków i mrożonek informują o szczegółach akcji oraz bardzo atrakcyjnych nagrodach.
W promocji Hortexu można wygrać dom, 3 Mitsubishi Pajero, karty kredytowe z limitem od 1.000 do 10.000 złotych, lodówko-zamrażarki, minutniki oraz komplety pościeli Hortex. Dzięki zastosowanemu mechanizmowi promocji typu „instant win”, konsument znajduje informację o wygranej w zakupionym opakowaniu.
W poniedziałek 17 lutego ruszyła telewizyjna kampania wspierająca promocję. Kampanię telewizyjną opracowała i przygotowała agencja G7 (była agencja D’Arcy) . Film oparty jest o kocept bazujący na wyrażajacym niedowierzanie stwierdzeniu "Uszczypnij mnie". Pokazuje on ludzi, ktorzy wygrali bardzo atrakcyjne nagrody i nie mogac uwierzyc w swoje szczescie prosza o uszczypnięcie, aby stwierdzić, czy to nie sen. Pack shot wyjasnia, ze tak aktrakcyjne nagrody mozna wygrac w promocji sokow i mrozonek Hortexu.
Kampanię przygotowali:
Ze strony klienta:
Dyrektor Marketingu Joanna Bujarska
Senior brand Manager Rafał Leszczyński
Ze strony agencji:
Dyrektor Kreatywny Maciej Kowalczuk
Art Director Karolina Lewicka
Copywriter Kinga Grzelewska
Account Director Agnieszka Dąbrowska,
Account Manager Dorota Banaszek
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Hortexu