Nowa kampania Fundacji Synapsis
Agencja TBWA przygotowała kampanię outdoorową dla Fundacji Synapsis.
W ramach kampanii powstała linia kreatywna złożona z czterech egzekucji, które od grudnia pojawią się na billboardach i tramwajach oraz w metrze. Kampania zbiega się w czasie z obchodami Europejskiego dnia autyzmu, który potrwa od 4 do 10 grudnia br.
Kampania ma na celu pokazanie, że ludzie autystyczni, mimo swojego zamknięcia i problemów z nawiązaniem kontaktu z otoczeniem, potrafią to samo, co ludzie zdrowi. Często dzięki swojej wnikliwości i niezwykłemu skupieniu uwagi na jednej rzeczy, są wspaniałymi artystami, muzykami czy chemikami. Trzeba im dać tylko szansę, aby wyszli z cienia i mogli normalnie funkcjonować w społeczeństwie.
„Jest to kolejna kampania, jaką realizujemy dla Fundacji SYNAPSIS w ramach współpracy trwającej od 2001 roku. Mamy nadzieję, że przygotowana kreacja pokaże, iż osoby z autyzmem, tak samo jak ludzie zdrowi mogą wyrażać siebie poprzez sztukę czy pracę” – przyznaje Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWATelescope.
Cel kampanii: pokazanie, że osoby z autyzmem potrafią osiągnąć to samo, co ludzie zdrowi
Przedstawiciel klienta: Bożenna Ulatowska
Agencja: TBWA
Przedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPE
Creative director: Bartek Bartoszek
Art director: Basia Frączyk, Sunil Nair
Copywriter: Danuta Horaczuk
Media: billboardy, tramwaje, metro
Czas trwania: grudzień.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Fundacji Synapsis