Nowa kampania Finlandia Vodka
Finlandia® Vodka i Punta Linea Communication
Latem 2003 roku Finlandia Polska rozpoczęła współpracę z nowo powstałym polskim oddziałem agencji Punta Linea Communication. Agencja obsługuje budżet marki Finlandia® Vodka w zakresie lokalnych działań BTL, kreacji i produkcji materiałów POS, doradztwa strategicznego.
Pod koniec 2003 roku agencja wygrała przetarg na kampanię komunikującą wprowadzenie nowej butelki Finlandia® Vodka. Wielokanałowa zintegrowana kampania BTL przygotowana przez agencję miała na celu jasne zakomunikowanie owych zmian i pozyskanie nowych konsumentów dla Marki. Zaproponowana strategia, kreacja i produkcja, powstała w całości w Polskim oddziale agencji, w maju 2004 została zaimplementowana również na następujących rynkach europejskich: Finlandia, Norwegia, Szwecja, Węgry, Rumunia, Rosja, Islandia, Słowacja, Słowenia, Chorwacja, Bośnia, Serbia i Montenegro, Macedonia, Indie, Cypr oraz Izrael.
Kampania komunikująca wprowadzenie nowej butelki Finlandia® Vodka na rynek polski rozpoczęła się z początkiem września br.
Polska jest drugim, co do ważności, po USA, rynkiem dla Finlandia® Vodka.
Osobą odpowiedzialną w agencji za obsługę budżetu Finlandia® Vodka jest Joanna Litawa.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Finlandia Vodka