NoS/BBDO i Proximity Poland realizują wspólne projekty badawcze
Ich celem jest dogłębne poznanie stylu życia i wartości młodych Polaków na rok po wejściu do Unii Europejskiej, a także skonfrontowanie tych postaw ze światowymi trendami konsumenckimi.
Rusza polska edycja "Wirelless Works" światowego badania sieci BBDO i Proximity Worldwide poświęconemu wpływu telefonii komórkowej i mobilnych technologii na codzienne życie. Badanie to zostało zainicjowane ponieważ coraz częściej agencje obu sieci realizują wspólnie kompleksowe kampanie wykorzystujące narzędzia mobile marketingu, między innymi dla Masterfoods i Pepsico. Do tej pory w panelu badawczym wzięli udział respondenci z 15 krajów, między innymi ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Chin, Wielkiej Brytanii, Izraela, Francji, Włoszech, Turcji, Japonii i Rosji. Wyniki badania światowego prezentowane były na początku Kwietnia w Londynie i spotkały się bardzo dużym zainteresowaniem mediów. Przedstawienie raportu w polskiej wersji wraz z wynikami lokalnego panelu badawczego planowane jest na przełom sierpnia i września.
"Znaczenie mobile marketingu rośnie z miesiąca na miesiąc, dlatego też jako agencja marketing services musimy mieć niezbędną wiedzę, nie tylko z zakresu technologii, ale przede wszystkim ze znajomości postaw konsumenckich, by skutecznie z tych narzędzi korzystać. Wspólna praca strategiczna z BBDO to jeden z kierunków naszego rozwoju" - powiedział Paweł Fogt, dyrektor generalny Proximity Poland.
Na ukończeniu jest również polska edycja badania "20something in Europe" badającego trendy wśród 20 latków. Jest to autorski projekt badawczy sieci BBDO realizowany metodą wywiadów on line w 8 krajach Europejskich. "Do tej pory badanie przeprowadzono wśród 1600 osób na 8 rynkach (Wielka Brytania, Niemcy, Fancja, Hiszpania, Szwecja, Włochy, Czechy, Rosja). W Polsce, badanie na reprezentatywnej próbie osób w wieku 18-32 lata, agencja NoS/BBDO przeprowadziła we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia. Jego celem jest dokładne poznanie stylu życia i wartości młodych ludzi we współczesnej Europie i znalezienie odpowiedzi na pytania na ile zunifikowane są współczesne
trendy konsumenckie pośród młodych Europejczyków, a także jakie nastroje i postawy życiowe możemy spotkać pośród współczesnych nastolatków.
"Europa nie jest już tym samym miejsce, którym była dla nas jeszcze 2 lata temu, a młode pokolenie Polaków mierzy się z zupełnie nowymi problemami i możliwościami. Lokalna edycja badania pozwala nam na poznanie podobieństw, jak i różnic pomiędzy nami, a młodymi Niemcami, Francuzami czy Czechami. Daje to szansę na zrozumienie na ile zunifikowane są współczesne trendy konsumenckie pośród młodych Europejczyków i jakie znajdują odzwierciedlenie w życiu młodego Polaka"- powiedziała Ewa Duda-Maciejewska, dyrektor strategiczny agencji NoS/BBDO.
Dołącz do dyskusji: NoS/BBDO i Proximity Poland realizują wspólne projekty badawcze