'Newsweek Polska' z dodatkiem 'Kobieta'
Axel Springer Polska wprowadził nowy dodatek do tygodnika "Newsweek Polska". Dziś razem z tym pismem ukazał się pierwszy numer magazynu "Kobieta", który ma być raz w miesiącu dodawany bezpłatnie do "Newsweeka".
Jak zapowiada wydawca, 'Kobieta' "weźmie pod lupę tematy, które nie są podejmowane w obecnej na rynku prasie kobiecej. Zaprezentuje wyraziste i często kontrowersyjne poglądy, dające kobietom impuls do dyskusji."
- Nasza propozycja będzie dla kobiet ostrogą do myślenia, obiektywem, który wyostrzy obraz rzeczywistości i pokaże, że to, co niepoprawne politycznie, bywa prawdziwe i inspirujące. To magazyn, który nie kontestuje świata, ale też bezmyślnie mu nie ulega - mówi Anna Moczulska, zastępca redaktora naczelnego "Newsweek Polska", odpowiedzialna za pierwszą fazę tworzenia nowego pisma. W każdym jego wydaniu znajdzie się też m.in. sesja zdjęciowa (w pierwszym numerze jej bohaterką jest Nelly Rokita).
"Kobieta" będzie dołączana do całego nakładu tygodnika w każdy ostatni poniedziałek miesiąca. Cena "Newsweeka" z magazynem nie ulegnie zmianie - będzie wynosić 5 zł jak co tydzień.
Wraz z wprowadzeniem dodatku wydawca uruchomił serwis internetowy www.newsweek.pl/kobieta, który będzie jego uzupełnieniem oraz platformą wymiany myśli dla kobiet.
Redaktor prowadzącą magazyn jest Magdalena Jankowska, ostatnio związana z "Twoim Stylem" i miesięcznikiem "Elle". Makietę stworzyła Dominika Szczechowicz, dyrektor artystyczna "Newsweeka".
Wprowadzeniu "Kobiety" na rynek towarzyszy kampania reklamowa w prasie (tytuły Axel Springer Polska), radiu (RMF FM, RMF Maxxx, Radio Zet, Radio Złote Przeboje, Eska) i internecie (Wirtualna Polska, o2.pl i serwisy wydawcy). Kreację przygotowała agencja BBDO Warszawa, a media zaplanował MediaCom.
Średnia sprzedaż ogółem "Newsweeka" w ubiegłym roku wyniosła 121 313 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Newsweek Polska' z dodatkiem 'Kobieta'