SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Newsweek Polska” bardziej podobny do wersji amerykańskiej

Tygodnik „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) ukazał się w poniedziałek w nowej szacie graficznej. Zastosowane w niej zostały rozwiązania znane z amerykańskiej edycji tygodnika, dzięki czemu polski „Newsweek” stał się bliższy wydaniu z USA.

Zmiany objęły czcionki, leady i ramki, a tygodnik ma inne łamanie tekstu. Jak podkreśla wydawca,  „Newsweek” w nowej odsłonie jest bardziej przejrzysty.

Nowy layout przygotowała redakcja pisma pod kierownictwem Dominiki Szczechowicz, dyrektor artystycznej tytuły.

Jednocześnie zaszły zmiany w kierownictwie redakcji. Z przyczyn osobistych ze stanowiska zastępcy redaktora naczelnego zrezygnował Aleksander Kaczorowski, pozostaje jednak publicystą pisma. Na razie nie została podjęta decyzja, kto go zastąpi. Zastępcami redaktora naczelnego „Newsweeka” Wojciecha Maziarskiego pozostają Anna Moczulska i Marcin Mastalerz.

Dołącz do dyskusji: „Newsweek Polska” bardziej podobny do wersji amerykańskiej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yogi
W końcu!!! Polska edycja często przypominała z formy i treści tabloid, a nie pierwowzór. Z drugiej strony nie można się dziwić, bo Axel jest dobry tylko w wydawaniu tabloidów.
0 0
odpowiedź
User
ghhgfgh
Tylko do jakości oryginału daleko jak na księżyc. Newsweek PL nawet Polityce do kolan nie sięga a do amerykańskiego wydania N to może tylko pomarzyć ten Szpringerowski szajs.
0 0
odpowiedź
User
Ana
ZAPRASZAM DO WYPEŁNIENIA ANKIETY O NEWSWEEKU I JĘZYKU W MEDIACH http://www.ankietka.pl/ankieta/38128/tygodniki-opinii-newsweek-polska.html Bardzo proszę o jej wypełnienie, jest mi niezbędnie potrzebna
0 0
odpowiedź