Nestlé reklamuje kapsułkowy ekspres do kawy i czekolady
Nestlé rozpoczęło kampanię wprowadzającą na rynek ekspres do błyskawicznego przyrządzania kawy i czekolady ze specjalnych kapsułek. Akcja pod hasłem "Kawy jak w kawiarni w Twoim domu" obejmuje telewizję, prasę, internet oraz promocje konsumenckie i działania public relations.
Wprowadzany na rynek przez Nestlé produkt o nazwie Dolce Gusto składa się z ekspresu do kawy marki Krups i kapsułek pozwalających w ciągu kilkudziesięciu sekund przygotować cztery rodzaje kawy (espresso, caffé lungo, cappucciono i latte macchiato) oraz czekoladę. Kampania reklamująca Dolce Gusto prowadzona jest pod hasłem "Kawy jak w kawiarni w Twoim domu", prezentując to nowe urządzenie i podkreślając jego walory, przede wszystkim funkcjonalność. W spotach telewizyjnych wykorzystywany jest charakterystyczny motyw z piosenki "Sex Machine" James Browna.
Zaplanowana do końca obecnego roku kampania reklamowa Nestlé Dolce Gusto obejmuje telewizję prasę i internet. Adaptację spotów telewizyjnych oraz kreację layoutów prasowych i internetowych przygotowała agencja McCann Erickson Polska, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Mediaedge:cia. Wprowadzana na rynek marka będzie też promowana w punktach sprzedaży (hipermarketach spożywczych, halach Cash&Carry i sklepach RTV/AGD), a w niektórych w nich odbędą się przygotowane przez firmę Euro RSCG prezentacje nowego urządzenia. Z kolei realizowane przez agencję Allegro działania public relations skupią się na organizowaniu konkursów oraz testów produktu w mediach kobiecych, męskich i branżowych.
Dołącz do dyskusji: Nestlé reklamuje kapsułkowy ekspres do kawy i czekolady