SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NaTemat.pl przez pierwszy miesiąc: 760 tys. użytkowników, 8 mln odsłon

Uruchomiony miesiąc temu serwis NaTemat.pl odwiedziło ponad 760 tys. unikalnych użytkowników, którzy wykonali ok. 8 mln odsłon. Przeciętny użytkownik strony spędził na niej 11 minut, czytając 10 tekstów.

Przedstawiciele NaTemat.pl dane o jego odwiedzalności podali portalowi Wirtualnemedia.pl na podstawie Google Analytics. Statystyki te pokazują, że serwis zdecydowanie największy ruch notował przez pierwsze dwa dni po uruchomieniu.

Nie wiadomo, ile użytkowników i odsłon zapewniły NaTemat.pl blogi, których jest już w serwisie prawie 300 (podczas gdy miesiąc temu było ich ponad 100), a ile teksty przygotowywane przez redakcję. Najpopularniejsze są blogi najbardziej znanych osób: Janusza Palikota, Tomasza Lisa, Justyny Kowalczyk, Magdy Gessler, Jacka Rostowskiego, Moniki Jaruzelskiej, Krystyny Kofty, Mai Włoszczowskiej, Aleksandra Kwaśniewskiego i Nergala.

>>> Interaktywni o NaTemat.pl: elegancja, chaos i ... Pudelek

Redaktor naczelny NaTemat.pl Tomasz Machała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl deklaruje zadowolenie z poziomu popularności serwisu. - Jesteśmy niesamowicie pozytywnie zaskoczeni tymi rezultatami i uważamy je za sukces - podkreśla. Unika przy tym prognozowania, na jakim poziomie może ustabilizować się odwiedzalność NaTemat.pl w najbliższych miesiącach. - W tym okresie spodziewamy się wyłącznie bardzo ciężkiej pracy, bo serwis trzeba rozwijać pod każdym względem - deklaruje.

Z początkiem kwietnia do redakcji NaTemat.pl dołączy Katarzyna Iwaniuk, która zostanie zastępcą Machały. Poprzednio była szefem obszaru social media w Gazeta.pl. Ponadto na początek kwietnia planowane jest udostępnienie mobilnej wersji NaTemat.pl.

>>> Ludzie mediów o serwisie NaTemat.pl: czy blogi celebrytów „chwycą”?

Tomasz Machała podkreśla, że jest zadowolony z działającego w serwisie systemu komentarzy opartego na Facebooku. - Mamy fajną, kulturalną, dyskutującą społeczność - opisuje. Najwięcej komentarzy pojawia się pod wpisami znanych osób, np. Jacka Rostowskiego (ponad 500 komentarzy), Janusza Palikota, Tomasza Lisa czy Kuby Wojewódzkiego. Co ciekawe, ok. 640 like’ów pojawiło się pod jednym z wpisów piłkarza Jakuba Rzeźniczaka.
 

Dołącz do dyskusji: NaTemat.pl przez pierwszy miesiąc: 760 tys. użytkowników, 8 mln odsłon

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RudeWredne
Wielka lipa panie Lis. Do nory, do nory, he, he. Ten serwis miał oglądalność jednorazową - teraz juz wszyscy wiemy, że to wydmuszka, której oglądać nie warto. Newsy robione na zasadzie co komu ślina przyniesie na język, z czapy, tematy zbierane z innych portali, zdjęcia pożal się Boże kupione gdzie było najtaniej - z Gazety.pl albo z innych sxc itp. giełdy zdjęć, nieważne, że foto niezwiązane z tematem, teksty bardzo płytkie, bardziej eseje niż wartościowe newsy. Firma PLAY musi pluć sobie w brodę, jeśli dała za tę reklamę więcej niż 50 k, a pewnie parokrotnie więcej umoczyła i teraz ludzie Lisa muszą wyrobić klikalność by reklama zeszła, oj coś nie schodzi he, he. Hanka K. ps.Lis musi być dumna z mężą:D Dziwne, tyle Lis gadał o rzetelności i fachowości, a jego portal to zaprzeczenie tego wszystkiego - newsy na kocią łapę, wpadka goni wpadkę, zdjęcia z d*** albo wcale, tabloidowy układ, żerowanie na znanych osobach niekoniecznie mających pojęcie o pisaniu - ale te to akurat się szybko zmęczą, zostaną blogi palikotów itp. czyli typowy słup reklamowy a nie portal.
0 0
odpowiedź
User
kris wawa
a czego się ludzie spodziewacie? Pozyskanie wiarygodnej i waznej informacji (nie mylic z ciekawostkami- dzis kosztuje.Wiec wszyscy tak kombinuja by generowac ruch , bo ruch to w przyszlosci reklamodawcy jak najnizszym kosztem.A jak to zrobic? Najtaniej - pozwolic ludziom sie wygadac(z jednej strony) i pozwolic to anonimowo oceniac(z drugiej strony)A ze, my-Polacy bardziej cieszymy sie z niepowodzenia sasiada niz z wlasnych osiagniec-sukces murowany. Dlatego Wojewódcy,Majewscy,Lisy maja przed soba ogromna przyszlosc.Kontrowersja,obrazanie,wysmiewanie,szokowanie-nie wazne jak byle duzo i systematycznie. I to są media w Polsce. :):)
0 0
odpowiedź
User
ryś
Więcej danych o portalu T.Lisa jest na stronie http://www.alexa.com/siteinfo/natemat.pl#
Tam widać więcej. Pierwsze dni ok. , a potem siadło.
0 0
odpowiedź